SKOLAAA!!

Snart börjar skolan! Är taggad som attan! Längtar faktiskt tillbaka väääldigt mycket! Kompisarna, stressiga prov, läxor, sena kvällar osv.
Börjar bli som normalt snart!
Och tack alla bloggläsare, har haft ungefär 10-20 denna vecka, vilket är helt underbart!
Tacktacktack! Älskar er ^-^

Så jag har köpt lite nya saker till skolstarten! Saknar klasskompisarna.
Ska nog gå och lägga mig nu.. (eller iallafall försöka),
eftersom jag måste börja vänja mig vid att lägga mig tidigare till skolan.
 
Så vi hörs imorn! :)

Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

sv. åh men tack vad snäll du är! :D

Svar: Haha tack, du med :D
astridclara.blogg.se

2013-08-19 | 08:07:42
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Emmy Destruction säger:

vilken klass började du i?o:

Svar: Började i 6:an :)
astridclara.blogg.se

2013-08-25 | 13:04:02
Bloggadress: http://www.nattstad.se/EmmyDestruction

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback