Dagens ^^

Tänkte uppdatera litegrann så hade tänkt göra....
 
 
DAGENS INLÄGG! 
 
Så ja, vi kan väl börja med att jag försov mig 30 minuter imorse men hann ändå till skolan i tid.
När jag kom till skolan så började våra vanliga lektioner... No, Sv, So, Eng aa nivet :)
På No:n hade vi ett läxförhör på örats delar och ljud typ. Det gick väl bra! Gjorde mitt bästa så jaaa...
Sen rast och lunch och sånt som inte är så viktigt att skriva direkt... Men ja.
 
Efter skolan sen hade jag pianolektion och det gick också bra :)
 
Påvägen hem från pianot och skolan och allting när jag satt mig på bussen så skulle jag hoppa av vid en station och jag typ glömde bort det när jag satt och kollade ig så aa haha jag typ märkte att jag var där och sprang ut så fort jag kunde, haha xd
 
Men sen när jag kom hem så åt jag lite mellis och nu sitter jag här.
Just nu lyssnar jag på lite musik och skriver på bloggen. 
 
 
Blev ett kort inlägg men ska försöka skriva bättre! Hade inget speciellt att skriva idag haha men ja xp
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback