Nej jag har inte slutat..

...blogga. Jag har bara mindre tid till att göra ett långt och fint inlägg. Jag har helt enkelt för mycket läxor... 
 
Men, det hindrar ju inte mig från att skriva korta inlägg!
 
5 dagar sen nu då... idag har vi iallafall haft studiedag eftersom vi hade skola i lördags! Men i lördags till igår så sov jag över hos Ida med Lina Eric Hanna Klara Emily och såklart Ida. Vi hade en rolig kväll och natt/morgon ^^
 
Igår hade jag judo träning. Det gick okej, förutom att jag är typ halvsjuk.. :(
 
Och ja, idag var det slappdag som jag skrev över :)
 

Kommentarer
K säger:

Precis - du kan skriva lite kortare inlägg. :3

Krya på dig!

Svar: Ja, tack så mycket. <3
astridclara.blogg.se

2013-10-12 | 09:15:09
Bloggadress: http://catvalentine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback