SHE THINK SHE'S MADE OF CANDY...

....jag lyssnar på den underbara låten (Candy - Robbie Williams) medans jag sitter och äter vingummin här på mitt rum. Börjar bli kallt nu på hösten, mornarna och kvällarna blir allt mörkare och kyligare! Längtar faktiskt lite efter vintern nu... tänk er... UGGs... mysiga koftor... varma kläder.... kan det bli bättre? Och så får man inte glömma alla fikastunder med vänner! Det mysigaste! Och såklart filmkvällar, liksom vem vill inte mysa under en filt med vänner och kolla på chick flicks? Ja, tycker iallafall att det är supermysigt på vintern.
Kanske lite för att jag fyller år då... men ja, hahah :)
 
Blir mindre och mindre blogginlägg nu... försöker blogga från mobilen så ofta jag kan *host host* men nya uppdateringen (iOS 7) har gjort så att när jag skriver på min mobil så stannar skärmen och 10 sekunder senare kommer texten man skrivit upp... så måste ha datorn för att skriva inlägg nu.
 
Haft så sjukt mycket läxor den här veckan! Musikläxa, engläxor (4 st...), ma läxa, no läxa, kemi läxa, svenska läxa man bara orkar inte med allt... -.-
Sen så har jag ju aktiviteter, och på pianot har jag pianoläxa... så ni förstår? :s
Jag önskar att man inte fick läxor utan bara prov... att man skulle visa vad man kunde i skolan istället för hemma på fritiden... 
 
Jaja, Clara - dröm vidare! 
 
Ska snart kolla på Svenska Hollywoodfruar och få ett gott skratt ikväll! :)
 
Ha det toppen så hörs vi nog imorgon! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback